$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Skorupka została na mieście.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skorupka została na mieście.
Autor Wiadomość
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |18 Sty 2005|, 2005 16:07   Skorupka została na mieście.

No i stało się. Wczoraj zdechł mi na gazie, pomyślałem, że za dużo zaczął palić. Po dotankowaniu okazało się, że gaz jeszcze był. Dzisiaj trochę jeździłem w sprawach i za którymś odpalaniem nie zagadał i na benzynie. Na początku chciał łapać, ale później całkiem nic. Podłączyłem "tester" (LED + oporek) i wyszły mi jakieś cuda. Po przekręceniu zapłonu dwa szybciutkie błyski i kody: 10,12,12,10. Ale po przekręceniu zapłonu i zakręceniu rozrusznikiem najpierw poszły dwa szybciutkie błyski, potem 10,12,12,10, trzynaście długich błysków z krótkimi przerwami a później jeszcze 22 takie same. Co to może być. Instalkę mam jakąś prostacką: reduktor z elektrozaworem, parownik z elektrozaworem, coś wyglądające jak przekaźnik no i to pudło z przełącznikiem i LED-ami.
Komp do EFI: EEC-IV, EFI-VM111, 87GB-12A650-VB.
RATUJTA, BO NIE MAM POMYSŁA.
2,4 V6 EFI
Zapomniałem dodać, że sprawdziłem zasilanie cewki i iskry na trzech wyrywkowych garach.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Piof
[Usunięty]

Wysłany: |18 Sty 2005|, 2005 16:58   

Nie miałeś dziwnych objawów w czasie jazdy? - szarpanie - przerywanie? - jeżeli tak to sprawdź wszystkie przewody na świecach ja miałem taki przypadek że przerywał a jak zgasł to nie chciał zapalić - końcówka kabla naświecy była ułamana.
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 09:54   

Walczyłem od 17.00 wczoraj do 6.00 dziś rano i ruszyłem.
Na gazie nie palił, bo upalił się styk w złączu sterownika (tego czegoś z przełącznikiem i LED-ami), zasilający elektrozawory przy reduktorze i przy parowniku (czyszczenie).
Na benzynie nie palił, bo przekażnik przełączający tryby gaz - benzyna (odłączający "+" wtrysków) nie miał sterowania od tego pudła, co wyżej (nie wiem, co zrobiłem, ale jest dobrze).
Świece były zafaflunione i miały przebicie w środku, ale to było chyba skutkiem awarii i wielokrotnych prób odpalenia (czyszczenie).
Pozdrawiam.
A, i jeszcze przewód między cewką a rozdzielaczem miał 85 Ohm-ów (wymianka na stary, ale dobry).
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |22 Sty 2005|, 2005 01:12   

no coz:) pozostawie bez komentarza :) git ze doszedłeś co!
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group