|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Skorupka została na mieście. |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |18 Sty 2005|, 2005 16:07 Skorupka została na mieście.
|
|
|
No i stało się. Wczoraj zdechł mi na gazie, pomyślałem, że za dużo zaczął palić. Po dotankowaniu okazało się, że gaz jeszcze był. Dzisiaj trochę jeździłem w sprawach i za którymś odpalaniem nie zagadał i na benzynie. Na początku chciał łapać, ale później całkiem nic. Podłączyłem "tester" (LED + oporek) i wyszły mi jakieś cuda. Po przekręceniu zapłonu dwa szybciutkie błyski i kody: 10,12,12,10. Ale po przekręceniu zapłonu i zakręceniu rozrusznikiem najpierw poszły dwa szybciutkie błyski, potem 10,12,12,10, trzynaście długich błysków z krótkimi przerwami a później jeszcze 22 takie same. Co to może być. Instalkę mam jakąś prostacką: reduktor z elektrozaworem, parownik z elektrozaworem, coś wyglądające jak przekaźnik no i to pudło z przełącznikiem i LED-ami.
Komp do EFI: EEC-IV, EFI-VM111, 87GB-12A650-VB.
RATUJTA, BO NIE MAM POMYSŁA.
2,4 V6 EFI
Zapomniałem dodać, że sprawdziłem zasilanie cewki i iskry na trzech wyrywkowych garach. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Piof [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Sty 2005|, 2005 16:58
|
|
|
Nie miałeś dziwnych objawów w czasie jazdy? - szarpanie - przerywanie? - jeżeli tak to sprawdź wszystkie przewody na świecach ja miałem taki przypadek że przerywał a jak zgasł to nie chciał zapalić - końcówka kabla naświecy była ułamana. |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 09:54
|
|
|
Walczyłem od 17.00 wczoraj do 6.00 dziś rano i ruszyłem.
Na gazie nie palił, bo upalił się styk w złączu sterownika (tego czegoś z przełącznikiem i LED-ami), zasilający elektrozawory przy reduktorze i przy parowniku (czyszczenie).
Na benzynie nie palił, bo przekażnik przełączający tryby gaz - benzyna (odłączający "+" wtrysków) nie miał sterowania od tego pudła, co wyżej (nie wiem, co zrobiłem, ale jest dobrze).
Świece były zafaflunione i miały przebicie w środku, ale to było chyba skutkiem awarii i wielokrotnych prób odpalenia (czyszczenie).
Pozdrawiam.
A, i jeszcze przewód między cewką a rozdzielaczem miał 85 Ohm-ów (wymianka na stary, ale dobry). |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Sty 2005|, 2005 01:12
|
|
|
no coz:) pozostawie bez komentarza git ze doszedłeś co! |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |