$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Interpretacja błędów z testera
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Interpretacja błędów z testera
Autor Wiadomość
klinu
[Usunięty]

Wysłany: |10 Sty 2005|, 2005 21:32   Interpretacja błędów z testera

Cześć dzisiaj dokonałem diagnozy błędów z auta ale nie bardzo wiem jak je zinterpretować, mianowicie:


Test przy włączonym silniku zarówno na gazie jak i benzynie :
5.....1..............46....44.....46....44......6..... i zgaśnięcie silnika (!)

a więc pokazał błędy:
46 - zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego, lub jego obwód - nie osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa
44 - nie wykonana lub zbyt późno wykonana czynność przestawienia przepustnicy

Te dwa błędy i potem zgaśnięcie silnika jak to można interpretować? Nie wciskałem ani hamulca ani gazu bo czytałem żeby to zrobić jak komputer poprosi :) , no a przede wszystkim zgaśnięcie silnika to chyba nie dobrze?


Test przy wyłączonym silniku:
5.....1..............66....65....74....75......

66 - wyłącznik hamulce włączone/wyłączone
65 - wyłącznik kickdown lub jego obwód (kickdown w aucie chodzi ok)
74 - zawór elektromagnetyczny zmiany z 3 na 4 bieg
75 - zawór elektromagnetyczny blokady sprzęgła przetwornika momentu

Tu głównie chodzi mi o 74 i 75, w ASB nie mam 4 biegu, czy to możliwe że poleciały dwa elektrozawory na raz?
Z góry dzięki doświaczonym za jakiekolwiek sugestie
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 00:46   

olac 44 66 i 65

zostaje 46 regulator wolnych obrotów, dlatego gasnie na tescie i te dwa cyngle od skrzyni automatu i sprawa jasna czemu 4 nie masz. :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 01:02   

Tak czy inaczej chyba coś źle czytasz bo nie ma kodów jednocyfrowych - więc te przerwy stanowią pewnie zero.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
klinu
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 01:19   

tak racja tam jest 50 - czyli europejska wersja komp. oraz 10 - czyli "wciskaj gaz i hamulec", dlatego błędy 44, 66, 65 :)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 09:56   

No wląśnie - bo jak masz automat to trzeba wymusić efekt kickown w czasie testu a więc daz w podłogę :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ssobie
[Usunięty]

Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 10:37   

Szanowni koledzy

A jak odczytujecie te błędy???
Przez OBDII?


Pozdrawiam
Sławek Sobiegraj
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 13:15   

Diodka i rezystor - po co ODB :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 23:23   

hmm urzadzenie na zlocie skonstuowalismy na bazie mojej diody do alarmu nawet :P i działało :P
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group