ale pech ! od czego zacząć?? |
Autor |
Wiadomość |
marcin_wlkp [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 07:09 ale pech ! od czego zacząć??
|
|
|
Witam
Pierwszy raz mnie moje autko zaskoczyło (akurat przed świętami!!!).
Jadę sobie grzecznie do pracy (2,0 DOHC ASB '90) i tu nagle zagasł i się kula na Drive) no to szybciutko zachamowałem i próbuje go odpalić na Neutralu notabene.
Z odpalaniem chychłał i chychłał az w koncu poszedł.
Myśle sobie, może coś nie tak z LPG przełączyłem na Benzynkę i to samo przejechał z 200m znów zgasł. Jakoś zakulalem się na parking zakładowy.
Na postoju znów jakoś chychłałem i w koncu odpaliłem pochodził z minutke i zgasł.....
Qrde już się zgrzałem jak dojadę do domu z roboty!
I już myśle od czego zacząć żeby to naprawić?
Co moze być przyczyną?
Dziękuje za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 07:50
|
|
|
Ja nie mam pojęcia, ale sprawdź najgłupszy z powodów (paliwo), bo czasami można tego nie wziąć pod uwage i czlowiek sie martwi (jasam tak miałem)
Tymczasem pociesze Cie że jeszcze dzień długi i może ktoś coś doradzi.
Pozdrawiam i życze dobrego dnia! |
|
|
|
|
marcin_wlkp [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 08:04
|
|
|
Niestety tak samo się dzieje zarówno na benzynie jak i na gazie....
Czyli problem paliwa raczej mało prawdopodobny |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 12:34
|
|
|
Chyba na początek to świece,przewdoy,to bym sprawdził,później co tam z filtrami bo to także ważne... |
|
|
|
|
marcin_wlkp [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 13:10
|
|
|
też tak myślałem
tym bardziej, że dziś jest odwilż i bardzo wilgotno
a nie pamiętam kiedy były wymieniane przewody i świece
Dziękuję |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 14:18
|
|
|
Zgadza sie jest wilgotno ale skoro silnik zlapal temperaturke to cala wilgoc powinna odparowac. Moim zdaniem to nie beda przewody |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 15:36
|
|
|
może czujnik położenia wału korbowego?? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Staszek [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 16:04
|
|
|
Należy z czymś to skojarzyć np. z temperaturą modułu zapłonu, czy po odpaleniu czas jazdy jest mniej więcej taki sam , może "końpiuter" szwankuje ,bo jeżeli to nie ma zasady to szukaj wiatru w polu,
U mnie identuczny numer robił niechlujnie zamontowany imobilajzer (lub jakoś tak to się nazywa) wtyczka do modułu słabe styki miała |
|
|
|
|
|