|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Ford i diesel |
Autor |
Wiadomość |
Srebrny
Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy Wiek: 65 Dołączył: 11 Lip 2005 Skąd: Opole
|
Wysłany: |4 Lip 2006|, 2006 10:22
|
|
|
ale 2,3 diesel to konstrukcja Peugota , za to 1,6 D stosowany od Escorta w "dół" to był wdzięczny "muł" wolno i do przodu , największa ignorancja nie była w stanie go zatrzymac. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lip 2006|, 2006 11:55
|
|
|
Srebrny napisał/a: | za to 1,6 D stosowany od Escorta w "dół" to był wdzięczny "muł" wolno i do przodu , największa ignorancja nie była w stanie go zatrzymac. | sorry - ale ja na rowerze szybciej jadę niż taki muł |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lip 2006|, 2006 15:27
|
|
|
Witam! Srebrny napisał/a: | ale 2,3 diesel to konstrukcja Peugota | Oczywiscie. Gdyby mu katalizator dorobic to na dzien dzisiejszy dalej bylby to bardzo dobry i sprawdzony silnik.pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |