$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Sonda lambda
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda lambda
Autor Wiadomość
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 13:51   

Witaj! udało mi sie naprawić furkę! wymieniłem 2 wtryskiwacze i oczywiście czujnik temperatury ECT, który podejzewalem od początku, a szkoda mi było kasy!
Poprawa jest ogromna! aczkolwiek jak sie przyjzałem zauwazyłem w okolicach cewki przeskok iskry! to może jeszcze pogarszac! TRZEBA WYMIENIĆ PRZEWÓD WYSOK. NAP.

UWAGA! JAK SPRAWDZIĆ CZ.TEMP. ECT!
NALEŻY PORÓWNAĆ WSKAZANIA CZUJNIKÓW TEM. ACT I ECT!SAMOCHÓD PO NOCY-ZIMNY PODŁĄCZAMY MIERNIK NAPIĘCIA DO JEDNEGO Z PRZEWODÓW CZUJNIKA W OKOLICACH 0 ST. CELCJUSZA POWINNO BYĆ OKOŁO 3.85V NA OBU!! WSKAZANIA POWINNY BYĆ PODOBNE!
jEŻELI URUCHOMIMY SILNIK WODA ZACZNIE SIĘ NAGRZEWAĆ I NA CZ. ECT ILOŚC WOLTÓW ZACZNIE SPADAĆ DO OKOŁO <1.0V

DAJ ZNAC JAK SIE UPORASZ!?

A wtryskiwacze, musiałem niestety kupic całą listwę! na szrocie!
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 16:15   

Ile dales za listwe i jak sie zmienia (co trzeba odkrecic)? Bo mam namiar na same wtryski i chetnie bym to zrobil samodzielnie.
Ostatnio zmieniony przez MarcinK |30 Lis 2004|, 2004 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 16:19   

Zdejmujesz kolektor ssący i masz dostęp do listwy. Oczywiści eprzewody odpinasz, linki itp :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 09:36   

Struna napisał/a:
Zdejmujesz kolektor ssący i masz dostęp do listwy. Oczywiści eprzewody odpinasz, linki itp :)


dokładnie tak to ( w desperacji) zrobiłem! Bałem sie wsadzić wszytkie nowe wtryski dlatego włożyłem tylko dwa!

za listwe dałem 240,00!

...sprawdz tez przy okzaji czujnik ECT
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 10:29   

To tez biore pod uwage bo jak jest zmino na dworzu to chodzi duzo gorzej niz po rozgrzaniu. I to na benzynie i na gazie.
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 11:42   

...jeszcze jedno zauważyłem u siebie wyraźne zmniejszenie zużycia paliwa!

Wiesz czemu?

zepsuty czujnik , podawał zły sygnał do kompa, a komp przestwiał zapłon!- tak myśle!
U mnie czujnik podwała ok 2.0 V dlatego silnik pracował tak jak by był zimny przy tem po 20st. na dworze! dlatego problemy sie pojawiły waraz ze spadkiem tem. powietrza!
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |6 Gru 2004|, 2004 11:08   

MarcinK napisał/a:
To tez biore pod uwage bo jak jest zmino na dworzu to chodzi duzo gorzej niz po rozgrzaniu. I to na benzynie i na gazie.


witaj, jak sytuacja na froncie!?
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |6 Gru 2004|, 2004 20:43   

JUtro mam dostac wtryski, bede zmienial w srode, dam znac jaki efekt. Na razie po zmianie RegWolnychObrotow, i przeczyszczeniu czujnika przepustnicy, na gazie pracuje lepiej i nastapil wzrost mocy. Ale na benzynie nadal slabo...
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |12 Gru 2004|, 2004 21:31   

Wymienilem dwa wtryskiwacze i ECT. Mialem drobne problemy (robilem to pierwszy raz) bo po zlozeniu sikala mi benzyna (zapomnialem o jednej malej uszczelce) ale po wymianie chodzi dobrze i zimny zapala i nie gasnie!! Ale niestety pojawil sie inny problem. Po tej operacji nie moge dac sobie rady z wolnymi obrotami na gazie. Trzesie silnikiem i smierdzi zle spalonym gazem. Gazownik tez nie mogl tego wyregulowac. Jak jade szybko to jest OK, ale jak przy szybkosci 100 zdejme noge z gazu to tez czuje ze wystepuje jakies drobne dlawienie i takie leciutkie pykniecia w ukladzie wydechowym. A i jeszcze w tlumiku na gazie zdecydowanie bardziej dudni, dzwiek zrobil sie taki jak w samochodach rajdowych (nieprzyjemny). Moze ktos cos potrafi doradzic?
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |13 Gru 2004|, 2004 08:17   

...ale juz na benzynce chodzi super? i zapala bez problemu? a jakie zuzycie paliwa?
ile dales za wtryski?, czy moze czyściles?
pozdrawiam
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |13 Gru 2004|, 2004 11:32   

Najlepiej to zapala! Jak jest zimny to czuc ze prawdopodobnie pozostale 4 wtryskiwacze tez juz sie powoli koncza bo ma taki "dolek" przy przyspieszaniu. Jak sie rozgrzeje to jest OK. Ale na gazie slabo... A wtryski kupilem po 20 zl za sztuke.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 22:19   

JAk śmierdzi gazem to znaczy że gdzieś ci spierdziela - może węże niedokładnie nałożyłeś albo świeca niedokręcona któraś.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group