$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Problem z 2.0 DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z 2.0 DOHC
Autor Wiadomość
fructon
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 16:24   

wtom dzieki za odpowiedz nikt oczywiscie nie chce abys nie udzielal tu na forum odpowiedzi po to tu jestesmy oczywiscie w tym co napisales o trybie serwisowym masz racje czego nie neguje ale jak to w zyciu bywa szczegolnie w autach zagazowanych lubiacych strzelic bardzo szybko ofiara pada wlasnie zawor wolnych obrotow i ford nie jest tu w tym przypadku odosobniony zawala go nagarem i po sprawie wiec w pierwszym kroku chyba lepiej sprawdzic jak pracuje i czy jest czysty a pozniej dokonac adaptacji tak jak napisalem w ktoryms z postow uszkodzenia typowo elektryczne to margines w porownaniu do brudu dobrze ze skorpiaki sa w miare proste do takich operacji nie tak upierdliwe jak vw czy audi ze sterowana przepustnica , sadze ze zamykamy ten temat pozdrowienia
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 16:34   

zawor wolnych obrotow już sprawdziłem, co do instalacji to ani razu jeszcze nie strzeliła od jej nowości. Już mało możliwości mi zostało tylko uszczelka między filtrami powietrza ( co do falowania na obrotach ) no i to co napisał WTOM ( za co dziękuje :) )czyli ustawienia komputera.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 18:41   

To ja mam pytanko odnośnie zaworu wolnych obrotów WTOM mówi żeby nie topić - no wiadomo że cewki się nie topi :) ale jak dobrze i skutecznie wyczyścić ta część powietrzną - chyba utopieni rtego w benzynie ekstrakcyjnej na noc i potem jakiś pędzelek i wymyć dokłądnie ( lepić się nic nie powinno bo to przecież benzyna a jak wiadomo jest sucha ) Potem oczywiście sprężone powietrze i chyba powinno być OK - poprawcie mnie jeśli się mylę. Powiedz jeszcze WTOM - bo ja robiłem testy z diodką ale V6 to chyba nie rusza obrotami ( pomijam fakt że post o DOHC jest )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
fructon
[Usunięty]

Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 21:24   

w twoim2.4 obroty ustawia sie troche inaczej czyli w sposob mechaniczny w
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |6 Gru 2004|, 2004 15:47   

NAPRAWIŁEM ! ! ! nikt nie wpadł na to, ale nie dziwie się, gazownik ( ten !#@$# ) zmniejszył mi mniej więcej o 50% dolot powietrza, przyklejł kawałek plastiku na wylocie z filtra powietrza. Po usunięciu tej płytki i wykasowaniu błędów z komputera ( przez zdjęcie na chwile klemy ) auto na benzynie zachowuje się idealnie. Plastik powodował falowanie, a błędy powodowały wchodzenie na zbyt wysokie obroty.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Gru 2004|, 2004 09:32   

HEHEHHE a gazownicy bardzo często tak robią bo im sie nie chce węża poboru powietrza przesunąć coby nie dmuchało do niego bezpośrednio bo wtedy może gasnąć na gazie na wolnych obrotach jak np. zawieje wiatr mocniej lub podczas jazdy na luz się wrzuci.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |7 Gru 2004|, 2004 10:53   

W sierrce miałem tak że mi wiało do węża i gasł na wolnych, musiałem go odwrócić i było ok :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group