Rekord spalania w moim 2.9 |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 08:58
|
|
|
kJoFoL - w ktorym miejscu sa te sroby ktore trzeba poluzowac aby dokonac regulacji ? |
|
|
|
|
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 09:06
|
|
|
Pershing - zaraz pod kopula w sumie tak jak na tym rysunku
Najlepsze dojscie z lewej strony kopuly (jak patrzysz na silnik)
Przynajmniej u mnie. |
|
|
|
|
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 09:07
|
|
|
Widze, ze caly czas dyskutujecie czy ustawia sie zaplon czy nie. naklejka moim zdaniem ostrzega zeby ktos przez przypadek nie przestawil wyprzedzenia zaplonu. Poza tym cewka jest podlaczona jest do palca rozdzielacza, ktory obracajac sie podaje iskre na odpowiednie cylindry. Ja widzicie nigdzie w tym ukladzie nie ma modulu , ktory moglby opoznic lub przyspieszyc zaplon. Szczegolnie , za kilkakrotnie przestawialem zaplon, przyspieszajac go lub opozniajac.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 09:16
|
|
|
Hejka
a może by ktoś napisał krok po kroku jak sciągnąć kopułkę i np: przeczyścić ją lub zobaczyć w jakim jest stanie palec rozdzielacza bez rozregulowania zapłonu. Bo kurdę ja tak jeżdzę i jeżdzę a może palec jest ku końcowi a ja nie wiem o ty choć na razie wszystko działa na dotyk sprężyny
Pozdrówka
Irek |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Wrz 2004|, 2004 18:48
|
|
|
chłopy obok na nalepce jest ostrzeżenie żeby zaworów NIE REGULOWAĆ są hydrauliczne.byłem we wtorek w serwisie na ustawienie zapłonu i niestety w 2,9 12v ZAPŁONU NIE USTAWIA SIĘ .ustawia się tylko punkt bazowy zapłonu ,żeby go ustawić podpieli się kompem i lampą stroboskopową.10 minutek roboty a 4dychy wzieli |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |24 Wrz 2004|, 2004 08:03
|
|
|
Hej
No to w końcu sprawa rozwiązana a jeśli chodzi o zawory to na tej na klejce to tak nie są regulowane ręcznie, a ja w swoim 2.9 mam regulację na śrubę tyle, że na naklejce oczywiście nie są przekreślone tylko podane odpowiednie wartości co do luzu
Pozdrówka |
|
|
|
|
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2004|, 2004 09:47
|
|
|
jedni mówia że sie reguluje zawory w 2.9 inni zaś twierdza przeciwnie. Książka Etholtza i naklejka na pasie mówi że NIE. Ja zaś ze wzgledu na problemy z nierówną praca etc. i po zasięgnięciu opinii na tym forum regulowałem je z dobrym skutkiem (do czasu).
Teraz jednak jestem mądrzejszy i przy okazki zmiany głowicy chce ustawić "luz" we właściwy sposób. Jest jednak problem że nikt nie pisze jak powinno być. Osobiście uważam że luzu nie powinno być a nawet szklanki hydraulicze powinny być lekko zciśnięte(zeby nie łomotało). Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo bym prosił o przelanie jej na klawiaturkę |
|
|
|
|
|