|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
mazowieckie - czytanie błędów z kompa
maca_maca - |9 Mar 2006|, 2006 08:33 Temat postu: czytanie błędów z kompa Pytanei tu zadaję bo nei wiem gdzie mama je zadać.
Pytanie ponawiam
gdzie w warszawie lub okolicach można zczytać błędy z kompa ale tak zeby nei wydawać duzo pieniążków.
Moze któryś z wasm ma takie urządzonko ?:)
pozrdo
Marcin
BC_Leszcz - |12 Mar 2006|, 2006 23:36
Ja już mam interfejs, jak Ci się nie spieszy to możemy się umówić na następny tydzień lub weekend bo od wtorku do poniedziałku to mnie w Warszawie nie będzie.
Co do kasy to u mnie jest za free
qantan - |12 Mar 2006|, 2006 23:39
BC LESZCZ czy twój interfejs potrafi pokazać parametry pracy ECU czy tylko zczytuje błędy???
BC_Leszcz - |12 Mar 2006|, 2006 23:43
ELM-320 - polecam poczytać wątek:
http://ford-scorpio.pl/fo...er=asc&start=30
Adam_2000 - |13 Mar 2006|, 2006 10:49
Przy EEC-IV to z ELM-em nic nie zdziałasz niestety - tylko wieloryby !
Pozostaje specjalizowanie urządzenie typu diodka LED
qantan - |13 Mar 2006|, 2006 18:31
to nie ma takiego co by to potrafił???
Struna - |14 Mar 2006|, 2006 15:56
Cytat: | to nie ma takiego co by to potrafił??? |
są - ale to to samo co diodka tylko o tyle mądrzejsze że samo liczy impulsy i wyświetla je w postaci cyfr - nie musisz sam liczyć i tyle
Kevin Xy - |14 Mar 2006|, 2006 16:07
Struna napisał/a: | nie musisz sam liczyć i tyle |
i tyle kosztuje ...
umiesz liczyc- policz sobie sam
qantan - |14 Mar 2006|, 2006 18:30
ba,ale mi nie chodzi o błędy,ale oparametry pracy silnika.
Struna - |14 Mar 2006|, 2006 18:32
eec 4 to stara (nizawodna) konstrukcja no i niestety nie ma takich fajnych opcji.
maca_maca - |15 Mar 2006|, 2006 11:55
BC_Leszcz napisał/a: | a już mam interfejs, jak Ci się nie spieszy to możemy się umówić na następny tydzień lub weekend bo od wtorku do poniedziałku to mnie w Warszawie nie będzie.
Co do kasy to u mnie jest za free |
dzięki za propozycje ale właśnei kupiłem sobie diodkę i wydrukowałem kody błedów. teraz trzeba je tylko zczytać. Powiem wam szczerze że jakoś mi ta diodka nei zaświciła no ale próbowałem tylko 1
[ Dodano: 2006-03-15, 11:55 ]
BC_LESZCZ
jak by co to się odezwę i dizęki jeszcze raz za propozycję
Struna - |15 Mar 2006|, 2006 15:21
maca_maca, pewnie nie styka we wtyczce - u mnie też tak było.
cosin - |19 Kwi 2006|, 2006 18:43
Witam
Z miłą chęcią wybrałbym się na zczytanie błędów z kompa. Gdzie w Wawie? Może udało się komuś z Wawy lub okolic nabyć sprzęt do zczytywania....?? Nikt nic nie wie??
BC_Leszcz może Ty już mas sprzęt diagnostyczny? Z miłą chęcią rzucę jakaś kaske za rzetelne zczytanie błędów.
Pozdrawiam
_Mu. - |30 Wrz 2006|, 2006 17:16
A ja probowałem sam zczytać diodą, ale cholernie długo trwało - silnik zmieniał podczas testu prędkość obrotową, ale trwało to koło kwadrtansa i już się zaczynałem gubić więc rozłączyłem wszystko w trakcie pracy wyzerowałem komp i teraz miga mi w innym tempie (dwa razy wolniej) i ciągle wyświeca tą samą sekwencję... I to jakiś durnowaty kod. Zaczyna migać od razu a nie po kilkudziesięciu sekundach i bądź tu mądry... Pochlastać się można...
Znacie jakieś miejsce w wawie, gdzie da się zrobić przyzwoite zczytanie błędów z kompa?
Michal2110 - |30 Wrz 2006|, 2006 20:28
Ja robilem testy juz dziesiatki razy i zawsze dobrze dziala....
Nie wiem, jak robicie testy na diode ale to naprawde proste jest...
Dlugosc zalezy od ilosci bledow i trwa kilka minut...Potem powtarza i zeruje..
Jak jest dobrze podpiete to silnik odpala na wyzszych obrotach i "bawi sie nimi"
przez jakis czas.....sprobujcie jeszcze raz z ta dioda....:)
_Mu. - |2 Paź 2006|, 2006 00:53
Normalnie. Wtykasz zworę, wtykasz diodę, drugi koniec zaczepiasz o klemę i załączasz silnik. Ale po pierwsze primo - teraz mruga mi nie co pół sekundy lecz co dwie, po drugie mruganie rozpoczyna od razu po załączeniu zapłonu, a po trzecie za pierwszym razem z diodą obroty były zwolnione. A teraz wyświetla mi stale ten sam debilny kod chyba jakiegoś zaworu czy cóś skrzyni automatycznej, której nie mam. I robi to w nieskończoność... Gdzie zatem w wawie można podpiąć się pod kompa? Wie ktoś?
Struna - |2 Paź 2006|, 2006 18:11
_Mu. napisał/a: | Wtykasz zworę, wtykasz diodę, drugi koniec zaczepiasz o klemę i załączasz silnik | error - błędy czytasz w pozycji zapłon ale na zgaszonym silniku - te drugie dopiero ewentualnie później - dioda najpierw zamigota po czym zaczyna impulsować. a skoro wywala Ci błąd zaworu i coś tam to być może Twoje auto ma kompa z automatu i dlatego jakieś pierdoły wyświetla - czasem trzeba hamulec nadusić na maxa żeby poszło dalej.
Rafał A.(antek) - |3 Paź 2006|, 2006 00:09
najlepiej nagraj filmik, pozniej latwo cofac i odtwarzac ponownie
Rayo - |7 Lis 2006|, 2006 21:22
Witam!
Mam w swoim Capri 12-zaworowy silnik z Waszych maszyn. Od sierpnia mam pewne problemy z wolnymi obrotami i odpalaniem. Wymieniłem zawór wolnych obrotów - pochodziło dobrze, ale znowu kłopoty wróciły ze "zdwojoną siłą". Pomyślałem sobie, że może warto by było się dowiedzieć, co myśli o tym komputer silnika. Teraz jeżeli pozwolicie pytania:
1. Gdzie w Warszawie można odczytać błedy i ile to kosztuje?
2. Jest wśród Was może jakiś kozak chętny podjąć się takiego wyzwania? (Oczywiście nie za darmo)
Pozdrawiam
Struna - |7 Lis 2006|, 2006 21:35
Rayo, obadaj na forum dział Warsztat, masz tam opisane jak diodą odczytać błędy i sobie sam zrobisz
Rayo - |7 Lis 2006|, 2006 22:09
Dzięki Struna za podpowiedź, ale chodzi o to, że ja nie mam czasu się tego uczyć. Dlatego zawężyłem rozwiązania do tych ujętych w moich pytaniach.
Struna - |7 Lis 2006|, 2006 22:11
a co tu się uczyć - podłączasz, czytasz, porównujesz z tabelą - 15 minut roboty, no ale jak już Ci się tyle nie chce to Kevin-a zapytaj, może znajdzie chwilkę i Ci odczyta.
Rayo - |11 Lis 2006|, 2006 19:48
Ok. zmusiliście mnie no i odczytałem
Prymitywne w swojej prostocie. Dzięki.
Teraz kwestia interpretacji i tak kombinuję, w jakim dziale się najwięcej o tym dowiem:
błędy 21, 24, 31, 41, 67. Ojojojoj !
szecho - |12 Lis 2006|, 2006 14:46
no to u mnie w capri tez sa prawie te same bledy;). 67 tez mialem ale w tej chwili juz nie pamietam ktory pin odpowiada za niego a schematy zostawilem w aucie ale na capri.pl to bylo chyba.
A u mnie narazie jest taka dioda:
ftp://ftp.capri.pl/user/szecho/efi/dioda.jpg
czerwona w trybie check engine a zielona w awaryjnym
Rafał A.(antek) - |12 Lis 2006|, 2006 16:01
bo jak sie zczytuke to najlepiej nagrywac na video
|
|