|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - CHCĘ ZAŁOŻYĆ GAZ
andrzejj19 - |16 Sie 2004|, 2004 11:11 Temat postu: CHCĘ ZAŁOŻYĆ GAZ mam scorpio 2.0 dohc 92r. ,chcę założyć gaz.proszę o jakieś wskazówki w tym temacie,na co zwrocić uwagę,czego przypilnować itp,itd. Z góry wielkie dzięki
Rafał A.(antek) - |17 Sie 2004|, 2004 17:54
NO wiec butalalbo w koło, albo jak walec to ustaw z prawej wzdłuz osi pojazdu - tak by moc przewozic długie rzeczy po złozeniu siedzen
Pilnowac i patrzec na rece
reduktor ma byc szeregowo a nie rownolegle
no i najwazniejsze, nie moga ominac regulatora wolnych obrotow, ktory znajduje sie na rurze dolotowej powietsza, na czesci plastikowej, za puszka- tłumikiem szmerow ssania. Musza sie pod niego podłaczyc, i podlazyc specjalna podkłądke z króccem, nie moze byc ot zaslepione i ominiete rura z zaworkiem recznym (srubą regulacyjną)
No ima chodzic normalnie na wolnych obrotach i nie gasnac przy hamowaniu
Ten silnik sie dobrze gazuje
andrzejj19 - |18 Sie 2004|, 2004 01:09
dzięki za informacje
SzerszeN - |18 Sie 2004|, 2004 09:50
rafal chyba raczej z lewej strony za kierowca
wtedy po pierwsze zostaje ci do dyspozycji 2/3 oparcia tylnej kanapy i ewentualnie jeszcze przedni fotel pasazera, aby wlozyc cos naprawde dlugiego
Piof - |18 Sie 2004|, 2004 12:02
Szerszeń, po lewej jest zapas - mogą być kłopoty przy kapciu .
maup - |18 Sie 2004|, 2004 22:33
Butla tylko i wyłącznie toroid. Nie zaoszczędzi wiele (różnica AFAIR poniżej 100 zł) a kończą się problemy z metalowym prosiakiem tkwiącym w bagażniku - gdziekolwiek by był to zawadza
W ostatniej chwili przed wywiezieniem rodzinki na wakacje dzięki krakowskiemu oddziałowi FST wymieniłem walcowy zbiornik na toroid i jestem tak szczęśliwy, że zapas mogę wozić nawet na kolanach
Koło można upychać w rozmaitych miejscach albo jeździć bez (ryzykując słynego wulkanizatora w aerozolu) a spróbuj butelkę przestawić na chwilkę
zbyszek - |18 Sie 2004|, 2004 22:46
Popieram maupa zbiornik tylko w koło . W poprzednim scorpio miałem zbiornik 70l zamontowany wzdłuż po prawej stronie. Miejsca w bagażniku ciut więcej jak w maluchu Wymieniłem ją na butlę w koło i było wszystko cacy. Teraz jak zakładałem gaz to nie było innej możliwości tylko w kolo. A aerozol kosztuje cóś koło 20 PLN
maup - |18 Sie 2004|, 2004 22:52
zbyszek napisał/a: | ...aerozol kosztuje cóś koło 20 PLN |
Tiaaa - tylko z tego co mi wulkanizator mówił, patent wprawdzie działa, ale potem trza sobie sprawić nową oponkę bo stara nadaje się na rabatki
A może ktoś miał doświadczenie z tym cudem?
zbyszek - |18 Sie 2004|, 2004 23:08
Cytat: |
Tiaaa - tylko z tego co mi wulkanizator mówił, patent wprawdzie działa, ale potem trza sobie sprawić nową oponkę bo stara nadaje się na rabatki
|
Też słyszałem to samo, ale mimo wszystko wolę mieć cały bagażnik pusty. Bo niestety aby jeżdzić na wczasy z książeczką czekową to jeszcze mnie nie stać . A patrząc z drugiej strony jeżeli książeczka byłaby dość gruba to po co zakładać gaz? (coś chyba za bardzo zszedłem z tematu ).
Pershing - |18 Sie 2004|, 2004 23:47
Ja tez slyszalem ze taki wulklanizator w szpreju to jednorazowa zabawa a pozniej wymiana oponki
Mam wielkie bydle w bagarzniku (60L) i bardzo zawadza bo nic nie mozna upakowac w tym bagarzniku. Ile kosztowalaby wymiana butli na taka "w kolo" razem z montarzem ?
zbyszek - |18 Sie 2004|, 2004 23:56
Koszty nie były duże, ja robiłem to dwa lata temu tak więc już nie pamiętam cen . Wymieniałem w Radomiu na Tochtermana, ale teraz to polecałbym jednak w Antoniówce.
Marcin - |22 Sie 2004|, 2004 08:11
a słuchajcie, czy opłaca się w ogóle montowac do mojego silnika instalację z wtryskiem gazu, bo mój starszy mi powiedział, że albo będę jeździć na zupie, albo instalacja z wtryskiem [jak będę robić trochę więcej kilometrów niż teraz robię], bo do instalacji mieszalnikowej to mój starszy ma ogranoczone zaufanie, aha i ile by takie cudo kosztowało?
VIK - |22 Sie 2004|, 2004 15:47
powiedz starszemu, zeby nie cudował, i pozdrów go ode mnie, mój na zupie przejeździł ponad 400tys.km
a takie cudo zalożysz za 1500zł-na prostaku, i dobrze to służy tym silnikom, chyba, ze Cię stać na sekwencę-od 4,5 tys.zł
Rafał A.(antek) - |22 Sie 2004|, 2004 21:16
2.0 dohc maja metalowy kolektor i do szczescia nie potzreba im wiecej niz instalka 2 gen czyli zwykła zkompem i mieszalnikiem, dziala bezproblemowo i niewielki ubytek mocy, silnikowi nie szkodzi wiec mysle ze nei ma sensu pchac sie we wtrysk - szkoda kasy Byle by dobrze zrobiona z podpięciem pod zawor wolnych obrotów
BC_Leszcz - |23 Sie 2004|, 2004 01:06
Polecam butlę w koło 70l - wystaje o około 8 cm nad podłogę, ale po wyłożeniu całej podłogi styropianem (tj. podniesieniu o te 8cm) jest równo a nie trzeba gnać po gaz co rusz.
SzerszeN - |23 Sie 2004|, 2004 08:56
piaf nie wiem jak u ciebie ale u mnie zapas jest centralnie, butle mam wlasnie po lewej i do dziury bez problemu moge sie dostac, niestety jednak jak juz wspominalem, u mnie dziure zaprojektowano na dojazdowke i jak zakladalem gaz niemieli takich plaskich butli
w sumie moze przejade sie do gazowniko za jakis czas na wymiane filtra i jakas regulacje to zaptytam sie ile by mnie kosztowala zmiana butli i patetn ze styropianem o jakim mowi bc_leszcz
playandwin24 - |31 Paź 2012|, 2012 17:39
Rafał A.(antek) napisał/a: | 2.0 dohc maja metalowy kolektor i do szczescia nie potzreba im wiecej niz instalka 2 gen czyli zwykła zkompem i mieszalnikiem, dziala bezproblemowo i niewielki ubytek mocy, silnikowi nie szkodzi wiec mysle ze nei ma sensu pchac sie we wtrysk - szkoda kasy Byle by dobrze zrobiona z podpięciem pod zawor wolnych obrotów |
Ile koszt takiej instalacji na najlepszych częściach by wyszedł...?
kondzio508 - |31 Paź 2012|, 2012 19:50
playandwin24,
podstawowe pytanie
Czy miałeś do czynienia z instalką IV generacji i instalką II generacji ??
Ja sądzę ze nawet wolę przepłacić raz te 500 zł. a jezeli te 500 brakuje to dobrac raty , niż pchac sie w coś co już jest zabytkiem , i nie spełnia swojej funkcji .
Ja miałem z Ojcem kilka aut z generacją II , i moge powiedzieć ze dopiero teraz przy moim roverze 25 zapomniałem ze mam gaz i przypominam sobie tylko jak go tankuję i micha sie cieszy przy dystrybutorze , tylko w roverze mam IV generację i to jest powód zadowolenia wiem jedno - NIGDY nie kupie już Diesla i NIGDY nie kupie auta z gazem II i III generacji tylko IV .
playandwin24 - |31 Paź 2012|, 2012 20:00
Ja miałem starą instalację 8letnią ale ją wyautowałem... bo same problemy były... i butla na cały bagażnik... teraz trochę więcej jeżdżę i po prostu mi szkoda kasy a zakładając nową raczej nie powinno być problemów... Kolega ma Staga 150 w Toyocie II generacji i bardzo sobie chwali...
Kevin Xy - |31 Paź 2012|, 2012 20:02
kondzio508 napisał/a: | i nie spełnia swojej funkcji . |
co to oznacza ??
kondzio508 - |31 Paź 2012|, 2012 20:02
zależy ile chcesz tym autem jeszcze śmigać , jezeli krótko to wogóle używkę wstawić roczna lub 2 letnią , jezeli 5 lat to wstawiaj nówkę za 2300 sekwencje staga 300 i zapomnisz o gazie .
[ Dodano: |31 Paź 2012|, 2012 20:03 ]
Kevin Xy napisał/a: | co to oznacza ?? |
A to oznacza ze z nią są wieczne problemy , a to ze duzo pali , bo kiepsko jest ją wyregulować idealnie , albo mocy nie ma tyle co na PB . wogóle technika idzie do przodu i warto iść z nią .
w aucie jest układ zasilania PB i działa on wzorowo , i tak samo montując gaz , instalacja LPG ma spełniać funkcję zasilania paliwem bez przeszkód , a II generacja raczej tego odczucia nie daje .
lukas2 - |31 Paź 2012|, 2012 21:00
playandwin24 napisał/a: | teraz trochę więcej jeżdżę i po prostu mi szkoda kasy a zakładając nową raczej nie powinno być problemów... |
Wracasz do podtlenku...?
playandwin24 - |31 Paź 2012|, 2012 21:02
Rozważam... Jest taki majster 20km ode mnie i niedługo będzie zakładał koledze do Jaguara... jak będzie ok to pojadę do niego...
lukas2 - |31 Paź 2012|, 2012 21:05
Jak dużo jeździsz... Tylko czy opłaca się cisnąć nową instalkę o wartości auta? Policz po ilu km ci się zwróci i czy tyle jeszcze będziesz nim jeździł.
playandwin24 - |31 Paź 2012|, 2012 21:08
No więcej jeżdżę i zanosi się że będę jeszcze więcej... miesięcznie robię ponad 1tys km...
Wszystko na razie jest w fazie rozważania...
lukas2 - |31 Paź 2012|, 2012 21:11
To tak dużo? Ja do roboty scorpio nie jeżdżę a w miesiącu w jednym i drugim zbiornik opróżnię.
kat - |31 Paź 2012|, 2012 21:45
play! zaloz to co miales,butle laduj w koło,dołóz do tego blosa i tyle
dla dohca to najlepsze rozwiazanie,zadnej elektroniki zbednej,raz wyregulujesz i jezdzisz
rabbit1 - |31 Paź 2012|, 2012 22:41
kat napisał/a: | dołóz do tego blosa i tyle |
a takie pytanko tyle o tym słysze i czytam ale co to ten blos???
jakieś foto tego można prosić????
ford2fast - |31 Paź 2012|, 2012 22:45
kat napisał/a: | dla dohca to najlepsze rozwiazanie |
Polemizowałbym
kat - |31 Paź 2012|, 2012 22:47
rabbit1 napisał/a: | kat napisał/a: | dołóz do tego blosa i tyle |
a takie pytanko tyle o tym słysze i czytam ale co to ten blos???
jakieś foto tego można prosić???? |
rabbit1 - |31 Paź 2012|, 2012 22:50
to spełnia role parownika ????czy oprócz tego parownik tez jest????
kat - |31 Paź 2012|, 2012 22:51
to jest jako mikser gazowy,zamiast srub i innych cudów
parownik musi byc
ford2fast - |31 Paź 2012|, 2012 23:35
kat napisał/a: | parownik musi byc |
Nie musi
pepi - |1 Lis 2012|, 2012 08:38
bez urazu ale blos przy r4 nie jest najlepszym komponentem
za tą kwotę kupimy już wtrysk
który mniej pali i jest praktycznie bez obsługowy dla użytkownika
kat - |1 Lis 2012|, 2012 08:50
co kto lubi,dla mnie liczy sie bezobslugowosc i brak zbednej elektroniki
pepi - |1 Lis 2012|, 2012 09:33
przy blosie nie ma mowy o tym
a jak ci huknie to szukasz dolotu
blosy też się zacierają itp
zamarzają na mrozie
kat - |1 Lis 2012|, 2012 09:48
w co mi huknie?
w 2,9 blosa mialem 4 lata,jezdzi teraz w boa
w dohcu mam od dwoch lat
do tej pory nic mi nigdy nie strzelilo
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 10:35
kat napisał/a: | co kto lubi,dla mnie liczy sie bezobslugowosc i brak zbednej elektroniki |
Oraz nadmierne zużycie paliwa i słabsze osiągi
kat - |1 Lis 2012|, 2012 10:51
w przypadku dohca z klima i automatem jezdzacym tylko po miescie te osiagi sa mi potrzebne jak dziura w moscie
nadmierne zuzycie paliwa tzn ile wiecej w stosunku do instalacji za 4 kawalki?
JORZO - |1 Lis 2012|, 2012 12:25
że się podepnę do temata
wywalam butlę walcową na rzecz toroida-jak wykręca się wielozawór?jakieś specjalne środki ostrożności?
kat - |1 Lis 2012|, 2012 12:26
normalnie,ale wez pod uwage,ze nawet jak wyjezdzisz gaz do konca to w butli jeszcze go zostaje,takze w zamknietym pomieszczeniu tego nie rob
JORZO - |1 Lis 2012|, 2012 12:35
tak,wiem ale mnie bardziej chodzi o jakieś ja wiem przypadkowe iskrzenie czy raczej to niemożliwe?bo wykręca się to łapą czy kluczem?
kat - |1 Lis 2012|, 2012 12:53
masz wkrecone na kilka srub na imbus
rabbit1 - |1 Lis 2012|, 2012 12:53
zakręć najpierw kurek na wielozaworze okkręć miedziany wężyk od wlewu i co idzie na parownik wyciągnij butle z auta i poluzuj śruby w koło,podważ troche i zaczekaj aż zejdzie ciśnienie z bezpiecznej odległości.rąk nie podkładaj bo będziesz wyglądał jak ten w terminatorze 2
JORZO - |1 Lis 2012|, 2012 12:58
wsio jasne
kat - |1 Lis 2012|, 2012 12:59
jak poluzuje sruby z wielozaworu to tak z 10 minut od tego z daleka,na spokojnie wyleci
rabbit1 - |1 Lis 2012|, 2012 13:04
kat napisał/a: | jak poluzuje sruby z wielozaworu to tak z 10 minut od tego z daleka,na spokojnie wyleci |
w zależności ile gazu ma,bo ciśnienie zejdzie a w butli i tak zostanie w stanie płynnym troche gazu można to opróżnic do końca przechylając zawartość w strone otworu
wtedy odparuje wszystko i butla pusta
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 14:49
kat napisał/a: | w stosunku do instalacji za 4 kawalki? |
Porządna sekwencja to około 2 tysiące zł
Pierwsza generacja z blosem to około 1500
Spalanie na blosie 20% większe przy jeździe miejskiej i słabszych osiągach
Nie wspominając o tym , że za blosa możesz wylecieć z przeglądu - to gdzie tu ekonomia ?
VIK - |1 Lis 2012|, 2012 17:23
pepicosi napisał/a: | przy blosie nie ma mowy o tym
a jak ci huknie to szukasz dolotu
blosy też się zacierają itp
zamarzają na mrozie |
DOHC huknie?? chyba na motorcraftach z 1992 roku i kopułce na alu.
kat - |1 Lis 2012|, 2012 19:29
ford2fast napisał/a: | kat napisał/a: | w stosunku do instalacji za 4 kawalki? |
Porządna sekwencja to około 2 tysiące zł
Pierwsza generacja z blosem to około 1500
Spalanie na blosie 20% większe przy jeździe miejskiej i słabszych osiągach
Nie wspominając o tym , że za blosa możesz wylecieć z przeglądu - to gdzie tu ekonomia ? |
zwazywszy na to ,ze ta instalacja byla na aucie,a kolega chce teraz zalozyc nowa,to faktycznie nie ma ekonomii
ale jak instalacja istnieje,a kolega ja po prostu wyrwal z korzeniem,to dlaczego sadzisz ,ze nieekonomiczne w tym wypadku?
od kilku lat na blosie jezdze i z przegladu nie wylecialem
o slabszych osiagach w dohcu juz powiedzialem,chociaz uwazam,ze przy dobrze wyregulowanym blosie roznica miedzy pb a lpg jest nieodczuwalna
bingo - |1 Lis 2012|, 2012 19:36
rabbit1 napisał/a: | a w butli i tak zostanie w stanie płynnym troche gazu można | - tylko letnia mieszanka przy mrozach.
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 19:43
ford2fast napisał/a: | Spalanie na blosie 20% większe przy jeździe miejskiej i słabszych osiągach |
ufam iz to potwierdzone dane, i wybiore sie na regulacje
zielony na blosie palil 18 w miescie i byl zwawszy niz srebrny ktory na sekwencji i tak pali 18
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 21:08
kat napisał/a: | od kilku lat na blosie jezdze i z przegladu nie wylecialem |
Dobrze wiesz , że blos nie posiada homologacji i jego montaż w Polsce jest nielegalny
A diagnosta może udawać , że nie widzi lub nie
Kevin Xy napisał/a: | ford2fast napisał/a: | Spalanie na blosie 20% większe przy jeździe miejskiej i słabszych osiągach |
ufam iz to potwierdzone dane, i wybiore sie na regulacje
zielony na blosie palil 18 w miescie i byl zwawszy niz srebrny ktory na sekwencji i tak pali 18 |
Jeżeli marna instalacja lub wtryski to tak może być
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 21:36
czyli moge zalozyc ze mamy odstepstwa od reguly 20%
wiec albo drogie wtryski albo takie samo spalanie
zapytuje gdyz mam 6 czerwonych kup pod maska, zapewne
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 22:12
Kevin Xy napisał/a: | czyli moge zalozyc ze mamy odstepstwa od reguly 20%
wiec albo drogie wtryski albo takie samo spalanie
zapytuje gdyz mam 6 czerwonych kup pod maska, zapewne |
Jeżeli ktoś założył słynne czerwone Valteki to nic dziwnego , że sporo pali
Uważam , że 70 czy 80 zł za sztukę porządnych wtrysków to nie jest dużo , drogie kosztują kilkaset złotych za sztukę
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 22:18
mam rozumiec ze przez czerwone Valteki pali te 20% za duzo ?
nie chcialbym wydac 500 pln na zmiane koloru 6 kup pod maska, nie dostajac nic w zamian
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 22:44
Kevin Xy napisał/a: | mam rozumiec ze przez czerwone Valteki pali te 20% za duzo ?
nie chcialbym wydac 500 pln na zmiane koloru 6 kup pod maska, nie dostajac nic w zamian |
Trudno zgadnąć czy to tylko i wyłącznie zasługa Valteków , ale po ich zmianie i poprawnym ustawieniu elektroniki spalanie powinno spaść , a przyjemność z jazdy będzie większa
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 22:46
ford2fast napisał/a: | le po ich zmianie i poprawnym ustawieniu elektroniki spalanie powinno spaść |
czy zasadne jet zazycie w odwrotnej kolejnosci ?? bo jesli nie to jaki pozytek z 6 kup ?
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 22:50
Kevin Xy napisał/a: | czy zasadne jet zazycie w odwrotnej kolejnosci ?? |
Raczej nie
JORZO - |1 Lis 2012|, 2012 22:53
że tak zapytam czym różnią się kupy od nie kup?
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 23:03
ford2fast napisał/a: | Kevin Xy napisał/a:
czy zasadne jet zazycie w odwrotnej kolejnosci ??
Raczej nie |
bylem pewny ze podjechanie do Jankesa celem podpiecia pod lapka jet dobrym i pierwszym rowziazaniem
jednak sie mylilem
ford2fast - |1 Lis 2012|, 2012 23:05
Trochę może pomóc ale cudów się nie spodziewaj
Kevin Xy - |1 Lis 2012|, 2012 23:18
no sie nie spodziewam
myslisz ze 10% mozna osiagnac ??
ford2fast - |2 Lis 2012|, 2012 07:42
Wątpię
Spróbuj , bez tego się nie dowiesz
Jankes - |2 Lis 2012|, 2012 08:28
ford2fast napisał/a: | Uważam , że 70 czy 80 zł za sztukę porządnych wtrysków to nie jest dużo |
Jaki wtryskiwacz masz na myśli??
Ogólnie jaka elektronike, reduktor i wlasnie wtrysk polecasz ze R4 i V6??
Zastanawiam sie nad wywaleniem ze srebrnego mikserka, blos lezy na polce, ale jak czytam i czytam to zaczynam stwierdzac ze to zly pomysl, bo mialem z nim srednie doswiadczenia w bordowym.
ford2fast - |2 Lis 2012|, 2012 08:30
Cytat: | Jaki wtryskiwacz masz na myśli?? |
Barracuda lub Hana
Jankes - |2 Lis 2012|, 2012 08:33
A reszta?? Stag 300 plus zavoli zeta n, może byc??
ford2fast - |2 Lis 2012|, 2012 08:35
Jankes napisał/a: | Stag 300 plus |
Stag jest całkiem przyzoity , jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH
Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika
Jankes - |2 Lis 2012|, 2012 08:44
ford2fast napisał/a: | jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH |
a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
ford2fast napisał/a: | Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika |
Np. do 2.3
Struna - |2 Lis 2012|, 2012 10:38
www.lpg-forum.pl
znajdziesz(cie) odpowiedzi na pytanie związane z LPG
Jankes napisał/a: | a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
| ja obecnie na takim sprzęcie pomykam, dynamicznie się rozwija, możliwościami przerasta staga, soft - kwestia gustu, ja wolę stagowski.
W przypadku aut na półsekwencji ogromną rolę odgrywają wtryskiwacze, MUSZĄ być szybkie, a szybkie wtryski to niestety nie są tanie wtryski. Choć przy obecnej cenie Hana czy Barracuda to już nie ma tragedii.
Z wtrysków Barracudę bym polecił bo ma możliwość regulacji wydatku dyszami, więc można to lepiej pod konkretne auto zoptymalizować.
ford2fast - |2 Lis 2012|, 2012 13:13
Jankes napisał/a: | ford2fast napisał/a: | jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH |
a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
ford2fast napisał/a: | Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika |
Np. do 2.3 | Z pewnością nie jest gorszy
A parownik może być przykładowo KME Silver
pepi - |2 Lis 2012|, 2012 18:25
ta świstak ....
ac150
zavoli
z opcji ekonomicznych
Jankes - |4 Lis 2012|, 2012 22:46
Stag 300 czy KME diego, a może stag 4 eco/plus lub KME NEVO co wybrac do 2.3??
Reader - |4 Lis 2012|, 2012 23:22
Mam u siebie Stag 300+
Wybierz to co popularne - łatwiej ogarnąć.
Sam montowalem i stroilem, jeździ się bezstresowo.
Struna - |4 Lis 2012|, 2012 23:47
tylko nie eco, 4 plus może być. Diego też ok, LPGTech również. Nevo jest dosyć nowe, trafiło mi się jedno auto z tym na strojenie, w mojej opini to robi to samo co diego tylko soft upiekszyli, niby ma kilka drobiazgów które sporadycznie mogą się przydać ale w tak prostych silnikach żadna z tych funkcji się nie przyda.
Na każdym z tych sterowników ogarniesz ten silnik koncertowo, ważniejsze jest jak oraz co oprócz tego sterownika zamontujesz i czy będziesz umiał to sensownie wystroić.
pepi - |5 Lis 2012|, 2012 07:46
agis bo fajną cenę
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 08:41
Staga 300 mam w cossie nie narzekam, bo w sumie jeszcze poza wymiana filtrów i lekkim strojeniem nic nie robiłem i podoba mi sie że szybko sie przełacza na gaz zimą.
Diego miałem w cossie kombiaku, w sumie też nie narzekałem poza czesto padajacym czujnikiem ciśnieniami podcisnienia.
z Agisem nie mam żadnych doświadczeń
Poza elektronika bo mozna ją wybrac(przeglądam oferty (megapolu) myślałem o zavoli zeta s i magic jetach, ewentualnie hankach, jak myślicie??
Struna - |5 Lis 2012|, 2012 08:54
magic jety odpusc sobie, Hana albo Barracuda.
Zavoli obleci.
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 09:06
Jankes napisał/a: | przeglądam oferty (megapolu) |
Można kupić taniej
Jankes napisał/a: | podoba mi sie że szybko sie przełacza na gaz zimą |
To tam przełączanie nie jest ustawiane w opcjach ?
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 09:09
ford2fast napisał/a: | Jankes napisał/a: | przeglądam oferty (megapolu) |
Można kupić taniej |
np.??
ford2fast napisał/a: | Jankes napisał/a: | podoba mi sie że szybko sie przełacza na gaz zimą |
To tam przełączanie nie jest ustawiane w opcjach ? |
Jasne że można, w obu mam na 30 stopni i jeden po małym kawałku sie przełacza w zimie, drugi po paru km, od czego zależy ta różnica, nie mam pojęcia, bo układ chłodzenia jest sprawny w 100%
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 09:13
Jankes napisał/a: |
Jasne że można, w obu mam na 30 stopni i jeden po małym kawałku sie przełacza w zimie, drugi po paru km, od czego zależy ta różnica, nie mam pojęcia, bo układ chłodzenia jest sprawny w 100% |
A silniki i parowniki w obydwóch takie same ?
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 09:16
ford2fast napisał/a: | Jankes napisał/a: |
Jasne że można, w obu mam na 30 stopni i jeden po małym kawałku sie przełacza w zimie, drugi po paru km, od czego zależy ta różnica, nie mam pojęcia, bo układ chłodzenia jest sprawny w 100% |
A silniki i parowniki w obydwóch takie same ? |
tak
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 09:18
To znaczy , że w którymś pojeździe masz uwalony termostat lub któryś z czujników
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 09:19
układ jest sprawny, a czujniki temperatury wymieniane na nowe oryginalne
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 09:22
Wsadź termometr w układ i wtedy dowiesz się prawdy
Czujniki ciśnienia gazu też są ważne
Struna - |5 Lis 2012|, 2012 10:49
możesz mieć wybrany nieprawidłowy czujnik temperatury reduktora i stąd takie zachowania.
VIK - |5 Lis 2012|, 2012 16:31
Możesz mieć też drugą opcje z wymuszonym przełączeniem moze po iluś tam.... ale nie wiem czy jest w stagu taka opcja.
Struna - |5 Lis 2012|, 2012 16:52
jest opóźnienie czasowe
VIK - |5 Lis 2012|, 2012 16:56
No to moze byc ustawione inaczej w jednym wozie inaczej w drugim itermostaty i inne niewiele wtedy mają do tegoż.
Struna - |5 Lis 2012|, 2012 17:22
bez weryfikacji można mnożyć teorie
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 18:42
Nie ma sensu mnożyć teori bo przecież cossa kombiaka juz dawno nie ma
A co do instalki to wybór padnie chyba na staga 4 plus/zavoli zeta s i hanki na listwie lub na KME Diego/zavoli zeta s i hanki na listwie
pepi - |5 Lis 2012|, 2012 20:17
kup lpgtech nie pchaj się w staga jeśli już
albo jest takie cudo Oskar czy akoś tak to jest klon agisa a kosztuje 1/3 tego
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 20:52
Jankes napisał/a: | na listwie |
A dlaczego tak się uparłeś na listwę ?
pepi - |5 Lis 2012|, 2012 21:03
bo lubi długie wężyki pewnie
Jankes - |5 Lis 2012|, 2012 21:33
ford2fast napisał/a: | Jankes napisał/a: | na listwie |
A dlaczego tak się uparłeś na listwę ? |
czyli osobne i rozdzielacz??
ford2fast - |5 Lis 2012|, 2012 21:36
Jankes napisał/a: | ford2fast napisał/a: | Jankes napisał/a: | na listwie |
A dlaczego tak się uparłeś na listwę ? |
czyli osobne i rozdzielacz?? |
Jak chcesz aby było lepiej to inna opcja nie istnieje
pepi - |6 Lis 2012|, 2012 07:36
można kupić takie kapturki na hanki sylwia z forum lpg ma je
i wtedy nie potrzebny jest rozdzielacz
[ Dodano: |6 Lis 2012|, 2012 07:39 ]
mnie to rozwala stwierdzenie typu że jak w tamtym aucie było ok to i w nowym tak będzie
jednego nie wiesz ile darmo przepaliłeś gazu z winy słabego sterownika
bo są sterowniki palą od 10 -30 % więcej
na tych samych podzespołach
ale wiem że ludzie są nauczeni i nie lubią zmian
Reader - |6 Lis 2012|, 2012 08:22
Jankes napisał/a: | układ jest sprawny, a czujniki temperatury wymieniane na nowe oryginalne |
Podpinasz laptop i patrzysz co się dzieje z temperaturą parownika podczas rozgrzewania.
I wszystko wiesz.
ford2fast - |6 Lis 2012|, 2012 09:03
http://lpg-forum.pl/sprze...lpg-t18958.html
pepi - |6 Lis 2012|, 2012 18:57
mogę go polecić ma fajne ceny
|
|