Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

Allegro + Sklepy internetowe - Wart polecenia! E39 ideał!

jaroz - |3 Wrz 2014|, 2014 18:05
Temat postu: Wart polecenia! E39 ideał!
Panowie, polecam! Jak nowa, a do tego pod maską V8!
http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-540ia-e39-1997/

Zysio - |3 Wrz 2014|, 2014 18:40

Jak coś komuś - to mogę rzucić okiem, raptem 20 km ode mnie.

Znasz auto? Rejestrowane spooooro czasu temu patrząc po blachach.

jaroz - |3 Wrz 2014|, 2014 18:49

Nie znam. Ale wygląda jak z salonu. Tak jak gość pisze, doinwestowany! Piękne wnętrze!
kat - |3 Wrz 2014|, 2014 20:54

po prostu nie zburaczony
Julek - |4 Wrz 2014|, 2014 07:45

klasyk? pobliskiej remizy chyba :D
kat - |4 Wrz 2014|, 2014 07:49

to jest normalne auto jakich wiele na ulicach tylko ładnie utrzymane i nic wiecej
najwyrazniej nie jezdzilo pod remize na suczki

Julek - |4 Wrz 2014|, 2014 07:58

wiem że to normalne auto, popularne jak audi a4 i nie wiem co robi na giełdzie klasyków,
trafienie egzemplarza w ładnym stanie w tej budzie nie jest też specjalnym ambarasem
motor fajny tylko, ale czy wart od razu przepłacenia auta x2 ? to jednak tylko piątka i za tą cenę można mieć fajną 7mkę

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 08:00

Julek!
za tą cene to nie kupisz fajnej siódemki,a mega fajną,pewnie jakiegos Indywiduala z wodotryskami i lodówka w tylnym podlokciu lub przynajmniej telefonem w nim schowanym+ barek i takie tam pierdoly

jaroz - |4 Wrz 2014|, 2014 10:10

Mi też wydaje się że cena ciut za wysoka, ale lepiej raz zapłacić porządnie i mieć spokój na parę lat. Z drugiej strony o wiele bardziej uwielbiam siódmkę E38 i miałbym dylemat
Chyba ze byłaby w takim samym stanie i podobnych pieniądzach. Wtedy wybór byłby oczywisty - siódemka :)

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 10:20

takie siodemki sa,zainteresuj sie tematem to bedziesz wiedzial

na forum 7 er sa do sprzedania bodajze 2-3 sztuki ładnych,wlasnie ze smokami pod maską

ta z linku ma cene zdecydowanie za duzą

wg mnie jak dobrze poszukasz to siodemke znajdziesz o polowe taniej w zacnym stanie

Julek - |4 Wrz 2014|, 2014 10:20

Dla mnie to w ogóle cena abstrakcyjna za auto z tego rocznika. Zresztą ja nie lubię aut - laleczek, bo nie wierzę w takie legendy " raz zapłacić porządnie i mieć spokój na parę lat." Nie ma takiej reguły.

Ile trzeba realnie zapłacić za taką normalną 7mkę z roczników 98-99? bo na allegro rozrzut wielki

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 10:32

cena realna jest zalezna od stanu,wyposazenia ,czy posiada lpg i wersji silnikowej

zaczynaja sie te roczniki od 11 - 13
koncza na 25 , co jest kosmosem,ale sa tacy co kupili za tyle i nie byla to perełka

druga sprawa,ze tych aut jest niewiele,czasami sie poszukuje rok,a czasami 2 tygodnie

728 sa sprzedawane od ręki,chyba,ze to jakas paść,te z wiekszymi silnikami stoją jednak troche

aviator - |4 Wrz 2014|, 2014 10:45

Zawsze znajda się narzekacze (w większości) i zachwyceni (jedynie promil lub 1 na milion). Ci a raczej ten jeden drugi, bedzie zainteresowany kupnem a większość go wyśmieje, bo za te pieniądze, to kupiliby kilka innych aut. Prawda jest taka, ze moze i sprzedać je nawet i za mln i tyle właśnie bedzie wart jeśli znajdzie się kupiec, który tyle zapłaci.
W laleczki na sprzedaz takze nie wierze, pomimo ze sam mam coś w miarę dobrym stanie ale takich aut się po prostu nie sprzedaje. jezeli juz to tylko w swoim środowisku i tylko w dobre ręce a nie byle gdzie i byle komu.
Tu mamy przykład pewnie zwykłego handlarzy y ogarniętego checia łatwego zysku.

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 10:57

przeciez tam jest az slisko od plaka

wsiadziesz i bedziesz plywal w aucie

ja tez kupowalem niedawno i szukalem dosc dlugo,znalazlem jak Ty w ładnym stanie,zadbane,czyste,faktycznie duzo zrobione,zresztą sam widziales

jaroz - |4 Wrz 2014|, 2014 12:20

aviator, sam sobie zaprzeczasz w temacie tej piątki. Sam piszesz, że auto tyle warte ile ktoś zgodzi się zapłacić. Wiec ta piątka stoi za tyle, bo pewnie ktoś taki się znajdzie.
A plak plakiem, ale nie zamaskuje faktycznego stanu technicznego. Widać, że facet dba, faktycznie tak jak się powinno, wiec i oczekuje więcej niż za wszystkie te "bezwypadkowe" :)

jaroz - |4 Wrz 2014|, 2014 12:20

kat, pochwalisz się wreszcie, hm? :)
aviator - |4 Wrz 2014|, 2014 12:29

Odpicowane fury są najgorsze... Każde dziecko to wie.
A kat jak bedzie chciał, to założy odpowiedni watek :-P

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 12:30

jak kupowalem z ojcem yariske to cena wyjsciowa byla o 4 tys drozej niz te same na runku z tego rocznika

4 tys,ale nie 10 tys
i auto mialo przejechane 56 tys i faktycznie bylo jak nowe,z nowymi oponami,ubezpieczeniami na caly rok
ale coż,jak ktos sklonny zaplacic to niech czeka na tego jednego

ja stargowalem o 1 tys i zabralem ja wtedy

Kevin Xy - |4 Wrz 2014|, 2014 12:48

jaroz napisał/a:
aviator, sam sobie zaprzeczasz w temacie tej piątki. Sam piszesz, że auto tyle warte ile ktoś zgodzi się zapłacić. Wiec ta piątka stoi za tyle, bo pewnie ktoś taki się znajdzie.

no jak sobie zaprzecza ??
przeciez podana cena jest proponowana cena sprzedazy, a nie zakupu !!

kat - |4 Wrz 2014|, 2014 12:55

ja jestem ciekaw czy ma jakis apaczy
trzypion - |4 Wrz 2014|, 2014 13:16

Dla wielu ludzi faktyczny stan sie nei liczy, liczy sie tylko jak auto wyglada.
kat - |4 Wrz 2014|, 2014 13:22

liczy sie jeszcze magiczny przebieg 186 tys

tutaj jest sporo wiekszy,wiec moze byc problem dla przecietnego Kowalskiego

Macheck - |4 Wrz 2014|, 2014 20:02

Julek napisał/a:
Ile trzeba realnie zapłacić za taką normalną 7mkę z roczników 98-99? bo na allegro rozrzut wielki


Realnie?

Wszystko zależy na jakiego sprzedającego trafisz. Niestety wielu posiadaczy BMW to fantaści i zapaleńcy (czy fanatycy jak kto woli) którzy bardzo często kreują (zawyżają) cene swoich samochodów gdzie nie rzadko nie idzie to w parze ze stanem technicznym.
Np są świry co twierdzą że za idealną e38 z końca produkcji trzeba dać 40-50 tys. a tańsze to paści których nawet nie idzie się oglądnąć. Dla mnie to chore :) Tak jak by cena była wyznacznikiem jakości (a powinno być raczej odwrotnie)

Np znam takowego co za samochód lekko zdrutowany, z wyciekami z silnika, krzyczy 17 tysi i nie zejdzie ani centa bo "tyle to warte" i co? buja się z nią po aledrogo i innych serwisach juz 3-ci miesiąc. A warte to to jest max 13 tys

Natomiast jak sie poszuka to wcale nie trudno takich też znaleźć którzy realnie podchodzą do tematu.

Na prawde można wyhaczyć ładne sztuki poniżej 15 tysi za roczniki 97-98
Nawet widziałem takie warte zachodu za np 97 rok za 11-12 tysi (bez lpg) - i to była naprawde igiełka!
Sam wydałem 14 tysi za sztuke z lpg i kompletem opon zimowych nówek na alusach ori wartych 3,5 klocka (rocznik 97)

Więc daleko to do cen tego E39

Ceny sztuk z większymi silnikami oscylują w podobnych przedziałach. Mniejsza ilość chętnych bojących się wysokości spalania i kosztów utrzymania determinuje lekki spadek wartości rynkowej w stosunku do najmniejszych jednostek.

Nie zależnie od silnika można spokojnie sporo poniżej 20 tysi coś znaleźć niezależnie od agregatu pod maską
ok 20 tyś lub lekko powyżej to juz roczniki 2000-2001 (choć też moim zdaniem są to zawyżone ceny)

I tak Jak mówi KAT: silniki mniejsze 2,8 idą prawie na pniu jeśli są w zadbanych egzemplarzach

Julek - |5 Wrz 2014|, 2014 07:34

Macheck, dzięki za bardzo szczegółowy opis.

Szczerze powiedziawszy gdybym miał zmieniać na coś aktualne scorpio to wolałbym coś po 2000 roku, no bo zmieniać scorpio '98 na BMW '97 to raczej droga fanaberia, niż realna wymiana pokoleniowa auta. W Twoim przypadku - wymiana rocznika 92 miało to oczywiście sens. Zdaję sobie jednak sprawę, że rocznik 2000 stanowi dla wielu handlarzy jakąś magiczną cezurę, która sprawia że auta automatycznie zyskuje na wartości niezależnie od stanu.

Rzuć w wolnej chwili w dowód rejestracyjny swojego egzemplarza i na ostatniej stronie w pozycje F.1 (Dop. Masa Całkowita auta), G (masa własna auta) i O.1 (DMC przyczepy z hamulcem). Z góry dzięki

kat - |5 Wrz 2014|, 2014 07:41

Julek napisał/a:


Szczerze powiedziawszy gdybym miał zmieniać na coś aktualne scorpio to wolałbym coś po 2000 roku, no bo zmieniać scorpio '98 na BMW '97 to raczej droga fanaberia, niż realna wymiana pokoleniowa auta.


niby masz racje,z tym,ze jest niestety zauwazalna roznica miedzy 7,a scorpio ,nawet jezeli chodzi tylko o jeden rok roznicy
głownie chodzi o wnetrze,jakosc materiałów,wykonczenie i...prostote niektórych rozwiązan,oczywiscie sa tez rzeczy bardziej skomplikwoane i niestety usterkowe,ale to w kazdym aucie


Julek napisał/a:
Zdaję sobie jednak sprawę, że rocznik 2000 stanowi dla wielu handlarzy jakąś magiczną cezurę, która sprawia że auta automatycznie zyskuje na wartości niezależnie od stanu.

paniee,milenium,magiczna data,inaczej tego nie da sie wytlumaczyc,a nasmieszniejsze w tym jest to,ze bmw 7 po lifcie ,czyli po 99 roku to juz nie byly te same ayta co przed liftem

Julek napisał/a:
Rzuć w wolnej chwili w dowód rejestracyjny swojego egzemplarza i na ostatniej stronie w pozycje F.1 (Dop. Masa Całkowita auta), G (masa własna auta) i O.1 (DMC przyczepy z hamulcem). Z góry dzięki


prosze bardzo

F1-2235
G-1775
O1-1900

Julek - |5 Wrz 2014|, 2014 07:47

kat, dzięki za info, mało - pewnie z większym motorem będzie więcej, w Scorpio O.1 mam 1850kg
kat - |5 Wrz 2014|, 2014 07:49

dałem dane dla motoru 2,8
Julek - |5 Wrz 2014|, 2014 08:26

manual czy automat?
kat - |5 Wrz 2014|, 2014 08:29

automat
Macheck moze podac dla manuala przy tym samym silniku

Masterboy75 - |5 Wrz 2014|, 2014 10:56

No kurka, kat, to jednak dobrze wydedukowałem :)
Macheck - |5 Wrz 2014|, 2014 11:27

Julek napisał/a:
Szczerze powiedziawszy gdybym miał zmieniać na coś aktualne scorpio to wolałbym coś po 2000 roku, no bo zmieniać scorpio '98 na BMW '97 to raczej droga fanaberia, niż realna wymiana pokoleniowa auta. W Twoim przypadku - wymiana rocznika 92 miało to oczywiście sens.


Tak jak KAT napisał. Na papierze może jest to bezsens ale cytując VIK'a nie jeżdzisz metryką tylko stanem technicznym i jakością. Ja dodam jeszcze zaawansowaniem technicznym i trwałością.

Z KAT'em rozkminialiśmy temat "za i przeciw". Oglądał mojego, jechał nim i doszliśmy do tego samego wniosku porównując e38 do scorpio.

Mimo ogromnego sentymentu do Scorpio to niestety nie umywa się on do e38 pod względem trwałości, wygody, itp. Choć ogromny sentyment zostaje po stronie scorpio.
Ale to zupełnie inne liga.
Wiele dzisiejszych samochodów nie dorasta e38 do pięt, a mówię to jako flotowiec.


Julek napisał/a:
Rzuć w wolnej chwili w dowód rejestracyjny swojego egzemplarza i na ostatniej stronie w pozycje F.1 (Dop. Masa Całkowita auta), G (masa własna auta) i O.1 (DMC przyczepy z hamulcem). Z góry dzięki


Ze względu na manuala wagi są troszkę inne. Samochód minimalnie lżejszy ale wiecej "uciągnie" choć róznica tez nie jest jakaś powalająca (dla silnika 2.8)
Choć do scorpio jest 125 kg róznicy
Przy większych agregatach pod maska na pewno jest możliwość wrzucenia większej wagi do przyczepy . Gdzieś widziałem taką tabele ale nie mogę jej znaleźć a dokładnych ilości nie pamiętam.

F1-2205 (2235 ASB)
G- 1645 (1775 ASB)
O1-1975 (1900 ASB)

grzechu913 - |6 Wrz 2014|, 2014 06:28

Macheck napisał/a:
F1-2205 (2235 ASB)
G- 1645 (1775 ASB)
O1-1975 (1900 ASB)


Panowie ,co z tego ze wedlug dowodu taka przyczepe mozna ciagnac,skoro wedlug przepisow jest inaczej,pojazd ciagnacy musi mieć dmc większe o 33% od dmc przyczepy ,a wtedy musiałby holownik ważyć (dmc holownika) ok 2600kg aby te wartosci byly realne dla przyczepy

Julek - |6 Wrz 2014|, 2014 06:48

grzechu913, tak - jest to idiotyczny dodatkowy warunek obowiązujący w Polsce - co z tego, że producent shomologował hak na jakąś wartość, nasze ministerstwo transportu jest mądrzejsze. Na szczęście warunek ten jest bardzo rzadko znany funkcjonariuszom różnych organów i co istotne nie obowiązuje w innych cywilizowanych krajach :)
grzechu913 - |6 Wrz 2014|, 2014 07:26

dokladnie ,w Naszym pieknym kraju jest bardzo duzo takich idiotyzmów ,sam sie dziwie jak to wszystko funkcjonuje
grand funk - |7 Wrz 2014|, 2014 19:44

jesli jest jak pisze to spoko, ale jak do każdego ogłoszenia trzeba wziąć dystans. jeden powie, że kupi e60 za ten piniondz inny weźmie to za około 20 000 i może pojeździ bez nakładu większego jak parę tys. ten co kupi e60 za 24 000 dołoży później 15 000 w naprawy i bedzie ok ;)
grzechu913 - |7 Wrz 2014|, 2014 20:39

mysle nad kupnem e90 lub e60 ,ile za takie e60 trzeba dac w benyznie 2,5-3,0 rocznik 05-07 bo widze ze ceny na allegro troche rozrzut maja
grand funk - |7 Wrz 2014|, 2014 21:01

grzechu913 napisał/a:
mysle nad kupnem e90 lub e60 ,ile za takie e60 trzeba dac w benyznie 2,5-3,0 rocznik 05-07 bo widze ze ceny na allegro troche rozrzut maja


rozrzut jest bo 07 wszedł lift, ale musisz się upewnic bo polifty mają wtrysk bezposredni i LPG nie pójdzie. za 05 rok licz 40 k PLN. na 10 diesli w e60 jest 2 PB.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group