|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
Maciej1970 - |23 Cze 2012|, 2012 17:25 Temat postu: nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz witam was koledzy dawno mnie tu nie było ale mam problem jak w temacie a problem mam duzy bo corka jest swiezo upieczonym kierowcą i chce duzo jezdzic a wiadomo paliuwo drogie ( ja przełaczałem sam na klawiszu ale zeby jej Na poczatku nierozpraszac to przełaczyłem klawiszem na II No i tu pojawil sie ten opisany wyzej problem.) .dziekuje wszystkim z gory za okazana pomoc . moze jest gdzies jakis czujnik lub cos gdzies ukryte ?
0
gufer-posepny - |24 Cze 2012|, 2012 10:46
Popraw parę byków w tym co napisałeś .
Na LPG nie znam się , znaczy umiem to ciało obce zdemontować . Podaj chociaż co to za instalacja : sekwencja , model , producent sterownika . Bo taki przycisk to ma każdy .
Radar - |24 Cze 2012|, 2012 13:43
Ja mialem podobnie u mnie w audi na sekwencji i uszkodzony byl czujnik temperatury reduktora, koszt nowego ok 20zl
Maciej1970 - |24 Cze 2012|, 2012 18:41
jest to instalacja zdaje sie pierwszej generacji ze śrubą w wężu do regulacji gazu. gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie silnika przełacza sie z paliwa na gaz. kiedyś to działało teraz nie i nawet nie wiem kiedy to sie popsuło .
pablo19 - |24 Cze 2012|, 2012 19:20
Maciej1970 napisał/a: | ...gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie .... | Ustrojstwo na parowniku z jednym kabelkiem.
Maciej1970 - |24 Cze 2012|, 2012 21:05
ok sprawdze jutro. to sie wymienia ,czy mozna wyczyscic ? a ten to gdzie leci ?
darecki111 - |24 Cze 2012|, 2012 21:06
Instalacja I generacji to musi być mocno prymitywna więc czujnika temperatyry bym nie szukał. Obstawiam brak zasilania na elektrozaworze, np. zaśniedziałe styki w wyżej wymienionym lub przy akumulatorze.
[ Dodano: |24 Cze 2012|, 2012 22:08 ]
czujniki temperatury to dopiero od II gen. Jak by co to leci do komputera gazowego.
gufer-posepny - |24 Cze 2012|, 2012 21:32
Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50 . To bierze impulsy sterujące cewką WN i po przekroczeniu pewnego progu dokonuje przełączenia . Wysokopienna technika . Urwał się może kabel z cewki , samo urządzenie padło i inne cuda .
pablo19 - |24 Cze 2012|, 2012 22:54
W STAG2 kiedyś zdobiły mi się "zimne luty" na nogach przekaźnika w samym sterowniku, więc warto do niego zajrzeć.
ford2fast - |25 Cze 2012|, 2012 08:16
gufer-posepny napisał/a: | Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50 |
Takie przełączniki występują w przynajmniej kilkudziesięciu typach i modelach gazownictwa
Skąd Ci się Stag wyśnił ?
A już Stag 50 na 200% nie
gufer-posepny napisał/a: | Na LPG nie znam się |
I tego się trzymaj
gufer-posepny - |25 Cze 2012|, 2012 13:33
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/305/stag2-w toto na przykład . Ale Stag 50 podobnie działa tylko jeszcze ma krokówkę .
ford2fast - |25 Cze 2012|, 2012 15:30
gufer-posepny napisał/a: | http://www.ac.com.pl/pl/produkt/305/stag2-w toto na przykład . Ale Stag 50 podobnie działa tylko jeszcze ma krokówkę . |
Stag 50 ma zwykły guzik , więc nie dorabiaj ideologii
Maciej1970 - |1 Lip 2012|, 2012 13:42
oto co u mnie jest załozone - http://www.fotosik.pl/pok...8bfe87bcb9.html i do czego słuzy ta srubka z boku ? - http://www.fotosik.pl/pok...8aaebf300f.html i jak mozna wyrególowac wolne obroty na gazie ?
orelek - |1 Lip 2012|, 2012 21:35
tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz.
Maciej1970 - |2 Lip 2012|, 2012 21:14
orelek napisał/a: | tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz. | to warto pokręcić bo mi nie przełącza wogóle, krecimy w prawo czy lewo ?
ford2fast - |2 Lip 2012|, 2012 21:27
A proszę :
http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf
Maciej1970 - |2 Lip 2012|, 2012 21:42
dzieki jutro sprawdze
Aro - |2 Lip 2012|, 2012 22:57
W moim najnowszym nabytku zawodzi elektrozawór na parowniku, więc najlepiej posprawdzaj wszystkie elektrozawory jakie masz - przy butli, przy filtrze gazu i przy parowniku. po podaniu 12V powinieneś dokładnie słyszeć ich pracę. Tylko wcześniej albo pozdejmuj z nich konektory, albo ściągnij złącze z tego WR-2 i nie pomyl masy z "+".
Aaaa, dodam jeszcze, że jak parownik jest rozgrzany to elektrozawór chodzi prawidłowo - jakaś smoła odpuszcza
Adam73 - |3 Lip 2012|, 2012 10:28
Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam
Aro - |3 Lip 2012|, 2012 14:20
Adam73 napisał/a: | Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam |
hehe, tak też zrobiłem, ale ten o którym piszę zachowuje się tak, jakby się zasysał :8
Jeszcze dziś próbowałem - nie robi na zimno a po kilku pstryczkach w rdzeń załapywał - najpierw z opóźnieniem następnie równo z pozostałymi.
Adam73 - |4 Lip 2012|, 2012 18:32
Zrób tak jak u mnie zrobił poprzedni właściciel z elektrozaworem przy butli (wywalił w pierdu cały trzpień)
Jacek12 - |5 Lip 2012|, 2012 12:45
skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów
Adam73 - |5 Lip 2012|, 2012 14:03
Jacek12, pisałem do Aro
Jacek12 - |6 Lip 2012|, 2012 10:32
a ja do Maciej1970
Maciej1970 - |9 Lip 2012|, 2012 20:17
Jacek12 napisał/a: | skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów |
kolega potrafi (z podziękowaniem ) i pokręcił śrubka i ustawił zmiane benzyny na gaz na 2500 obrotów
a teraz mam pytanie jak ustawic jałowe obroty na gazie aby stały w miejscu a nie latały jak głupie, i jakie powinny one byc stałe?
[ Dodano: |10 Lip 2012|, 2012 19:54 ]
jezdze na gazie ale zółta dioda wogóle sie nie pali
[ Dodano: |11 Lip 2012|, 2012 22:05 ]
ja jeszcze na temat centralki-otóż palą mi sie tylko dwie srodkowe diody ( zielona i czerwona która przy przygazowaniu gasnie i pozostaje zielona ) . zewnetrzne diody sie nie palą czy to moze byc przyczyna tych zwariowanych jałowych obrotów silnika ???
[ Dodano: |16 Lip 2012|, 2012 12:02 ]
dziekuje wszystkim za okazana pomoc. jakis" madry mechanik" musiał rozregulowac centralke. juz ustawiłem na 2500 tys.obr. teraz pozostały tylko obroty
|
|