Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

LPG - GAZ - na zimnym silniku problemy po odpaleniu

Tritan - |3 Sty 2007|, 2007 17:50
Temat postu: na zimnym silniku problemy po odpaleniu
Witam ostatnio zapalam na gazie bo coś układ benz mi nie domaga. zapalać zapala ale musze trzymać go na wyższych obrotach bo sam na jałowych sie nie utrzyma i nie moge dopuścić żeby zgasł zanim się nagrzeje bo potem nie odpale dopiero zapalanie na popych pomaga Nagrzany pracuje normalnie.
zztop2 - |3 Sty 2007|, 2007 17:55

wg mnie to normalny objaw zalewa go porostu gazem na zimnym silniku
Tritan - |3 Sty 2007|, 2007 18:58

czyli jak najszybciej uruchomi układ paliwowy dzięki
bubekgroszek - |20 Sty 2007|, 2007 05:30

rozumiem ze na gazie nie chce palic, ja mialem taki sam problem na benzynie nie moge odpalac bo wtryskiwacze padly. Wymien parownik albo kup komplet naprawczy ja kuoilem komplet naprawczy i od 1,5 roku nawet w -30 z dotyku
Stefan - |20 Sty 2007|, 2007 06:18

Witam!Sprawdz czy reduktor(parownik) nie jest zapowietrzony i plyn w chlodnicy.Jezeli uruchamiasz na gazie powinien miec temp krzepniecia(zamarzania) ponizej -25 stopni.Regeneracji reduktora nie polecam. :one: Pozdrawiam.Stefan.
Michal2110 - |20 Sty 2007|, 2007 09:18

Nie kombinuj nic. Na gazie zimny motor ma prawo jeczec i nie chciec pracowac...
Mozna przezezbic tak, zeby w miare trzymal jalowe na gazie ale lepiej skup sie na naprawie beni. Gazior pracuje dobrze, jak ma powyzej 36C plyn. Parownik wtedy lepiej pracuje i gazior wie lepiej miesza. Przy okazji motor tez jest cieply i wyrabia na normalnej mieszance, nie potrzeba mu "ssania".
Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka.

Struna - |21 Sty 2007|, 2007 00:45

Michal2110 napisał/a:
Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka.
a mi nic nie trzęsie :)
robin34 - |21 Sty 2007|, 2007 12:49

Struna napisał/a:
a mi nic nie trzęsie
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie ;)
mmmk - |21 Sty 2007|, 2007 14:09

a mi tez nic nie trzesie.... :?
zztop2 - |21 Sty 2007|, 2007 14:18

mmmk napisał/a:
a mi tez nic nie trzesie....
mi tez, ale od razu nie chce sie przełączyć :P
mmmk - |21 Sty 2007|, 2007 14:39

moj sie przelacza... zawsze najszybciej jak to tylko jest mozliwe :wink:
Michal2110 - |21 Sty 2007|, 2007 21:52

robin34 napisał/a:
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie


Wlasnie. Moj poprzedni zdech to kupilem se uzywke po cierpie. Ma pewnie z milion km przebiegu - sam zrobilem na nim 70kkm. I dalej jest git. Tylko na zimnym motorze czuje, ze wolne mu nie wychodza za bardzo :P

Tritan - |21 Sty 2007|, 2007 23:54

Naprawiłem zasilanie paliwem i uszczelniłem dolot i kolektor wylotowy (miałem wydmuchaną uszczelkę) teraz zapalam na beni i jakby troche lepiej pracuje na gazie jak jest zimny.
marcys - |22 Sty 2007|, 2007 09:17

mi troche ostatnio przygasal blos byl brudny. a jak zimno to po prostu ma niskie obroty rzedu 500 a na cieplo ma w porywach 1000 a blos srubke od wolnych ma prawie calkiem skreconą. parownik juz dostal troche w d.. na nowym tego nie bylo.
Struna - |22 Sty 2007|, 2007 10:02

robin34 napisał/a:
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie ;)
niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem :)
zztop2 - |22 Sty 2007|, 2007 13:29

Struna napisał/a:
niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem

e to juz nie taki nowy

robin34 - |22 Sty 2007|, 2007 13:34

Struna napisał/a:
niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem
jak bedzie miał z 5 lat i zrobisz ponad 100 tys.km to zobaczymy :P
Struna - |22 Sty 2007|, 2007 13:34

zztop2 napisał/a:
e to juz nie taki nowy
no miesiącowo od założenia to dosyć nowy - ale przebiegi spore mam :)
Stefan - |22 Sty 2007|, 2007 14:28

Witam!Tak jak kolega pisze-po 100.000 km moga wystapic pierwsze objawy zuzycia pod warunkiem ze jest PRAWIDLOWO zamontowany. :one: Pozdrawiam.Stefan.
Struna - |22 Sty 2007|, 2007 14:50

Stefan napisał/a:
po 100.000 km moga wystapic pierwsze objawy zuzycia
trzeba wziąć poprawkę na gaz w Polsce i wtedy ten przebieg do objawów może być zdecydowanie mniejszy :one:
Stefan - |22 Sty 2007|, 2007 15:13

Witam! Doswiadczenia krajowe.Warunek-prawidlowo zamontowany reduktor. :one: Pozdrawiam.Stefan.
Rafał A.(antek) - |22 Sty 2007|, 2007 15:19

Stefan napisał/a:
Warunek-prawidlowo zamontowany reduktor.

raczej warunek - prawidlowy i porzadny reduktor

marcys - |22 Sty 2007|, 2007 15:44

Struna napisał/a:
trzeba wziąć poprawkę na gaz w Polsce i wtedy ten przebieg do objawów może być zdecydowanie mniejszy


10 tys km - blos wrecz sklejony. az mi strzelil bo sie zacial. tyle w temacie gazu :evil:

Kevin Xy - |22 Sty 2007|, 2007 15:45

marcys napisał/a:
blos wrecz sklejony

:shock: :shock: :shock:

Struna - |22 Sty 2007|, 2007 15:47

marcys napisał/a:
blos wrecz sklejony
chodzi Kev o syf na slicie.
marcys - |22 Sty 2007|, 2007 15:54

niop tak bylo. nie chcial sie doczyscic WD 40 plus ekstrakcyjna 20 minut walki i rozchodzilem dziada. chodzi dobrze ale pojedzze z miesiac i znowu do czyszczenia.

albo sie nie otwieral prawie a potem od razu na polowe i potrafil zostawac w tej pozycji. musze zdobyc pokrywe z cossa i tsrac sie dziada postawic pionowo za wszelka cene - generelanie widze ze wszelkie odchyly od pionu sa niewskazane

Struna - |22 Sty 2007|, 2007 16:33

marcys napisał/a:
generelanie widze ze wszelkie odchyly od pionu sa niewskazane
mówiłem o tym dużo razy :) jak nowe i czyste to będzie chodzić ale z czasem coraz gorzej.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group